Contact

Voor meer informatie en bijkomende details:
Telefoon: 03 217 98 01
Email: uber@aon.be

Contract wijzigen

U verhuist, u koopt een nieuwe wagen, ... en uw contract dient gewijzigd te worden.

Stuur ons een wijzigingsaanvraag naar uber@aon.be en vermeld de volgende gegevens:

  • Naam
  • Polisnummer
  • Telefoonnummer
  • De omschrijving van de wijziging

Onze adviseurs passen uw contract aan en bezorgen u de nieuwe polisdocumenten.

Indien u bijkomende vragen hebt, kan u ons steeds telefonisch contacteren, maandag tot vrijdag van 9u tot 12.30u en van 14u tot 17u op het nummer 03/217 98 01.

Wat te doen bij schade aan het voertuig?

  1. U kan ons telefonisch contacteren, van maandag tot vrijdag van 9u tot 12.30u en van 14u tot 17u, op het nummer 03/217.98.01
  2. Voor uw autoverzekering vindt u het noodnummer terug op de groene kaart. Dit nummer kan u bereiken 24u/24u en 7dagen op 7
  3. Stuur een e-mail naar uber@aon.be.
    Vergeet niet de volgende gegevens te vermelden:
    • Naam
    • Polisnummer
    • Telefoonnummer
    • Datum van de schade
    • Beschrijving van de schade
    Voeg eventuele documenten toe als bijlage, b.v. aanrijdingsformulier, foto's van de schade of andere...
  4. Per post op het volgend adres:
    Aon @work
    Roderveldlaan 3
    2600 Antwerpen
  5. Wij bevestigen u schriftelijk de ontvangst van uw schadeaangifte met vermelding van de contactgegevens van uw schadebeheerder.

    Tips: Wat moet ik doen als ik bij een auto-ongeval betrokken raak?

    Ongeval met derden:

    Als u bij een ongeval betrokken raakt, vul dan het Europees aanrijdingsformulier zo precies mogelijk in. Zo heeft u belangrijke informatie over de eigenaars van de betrokken voertuigen, de bestuurder en zijn verzekeringsmaatschappij en de omstandigheden van het ongeval. Vergeet niet de naam en het adres van eventuele getuigen te noteren.

    Als er gewonden zijn, bent u verplicht de politie te bellen. Als er enkel materiƫle schade is, bent u dit niet verplicht, maar wij raden u aan dit toch te doen als de andere bestuurder de feiten betwist, weigert om zijn versie van de feiten neer te schrijven of het Europees aanrijdingsformulier weigert te ondertekenen.

    Ongeval zonder derden:

    Bent u alleen betrokken bij het ongeval dan bent u niet verplicht het formulier in te vullen. Een gewone aangifte met de omstandigheden, de datum, de plaats en de gevolgen van het ongeval volstaan.

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn boorddocumenten?

U moet ons dit uiteraard spoedig meedelen. Wij sturen u dan een roze formulier toe, waarmee u een duplicaat van het inschrijvingsformulier kan aanvragen.

U moet ook het verlies of diefstal van uw documenten aangeven bij de politie en een attest vragen. Het geheel stuurt u dan naar de DIV. (Dienst voor Inverkeerstelling van Voertuigen).

Wij sturen u nadien een duplicaat van uw groene kaart.

Opgelet! Als het gelijkvormigheidsattest van uw voertuig gestolen is, moet u bij uw concessiehouder een duplicaat aanvragen.

U moet ook een duplicaat van de technische controle aanvragen als het voertuig ouder is dan 4 jaar

Uw bestaande polis opzeggen

Uw huidige polis dient te worden opgezegd? Wij doen hiervoor het nodige.

Gratis !

Bezorg ons deze verklaring van opzeg.

  • per e-mail naar uber@aon.be
  • per fax op het nummer 03/217 98 12

Wij maken dit document gratis over aan uw huidige verzekeraar en houden rekening met de opzegdatum om uw premie te berekenen.